sâmbătă, 17 septembrie 2011

Barbatul dupa 30 de ani

Ati observat cum arata un barbat dupa treizeci de ani?
Sa fie oare burta, intr-adevar simbolul bunastarii la barbati?
Intrebare: de ce nu e si la femei valabil? (acu' nu ca nu ar exista exceptii de ambele parti) de ce ea este etichetata, intr-un fel sau altul chiar de ei, cei mandrii purtatori de burti? De ce lor le este scuzata aceasta crestere in greutate odata cu inaintarea in varsta, de ce lor le este permisa indoparea la o masa de seara, si nu indrazneste nimeni sa le spuna sa se opreasca ca e dupa ora 18 si se depune, ca sufla greu atunci cand fac un minim efort, iar lucrul asta este total dizgratios?
In concluzie, de ce le sunt iertate pacate barbatilor, iar pentru aceleasi pacate, noi suntem supuse oprobiului public????

Si eterna intrebare....de ce suntem noi catalogate "sexul slab", in conditiile in care doar clipind din gene(rimelate sau nu)ii avem la picioare, fluturandu-si codita, precum un catelus cuminte(doar,doar isi va primi osul).

P.S. Stiu ca am furat startul! Sa-mi fie cu iertare!
Si sa nu uit : Bogdan! Lili! Tina! - succesuuuuri! :P

4 comentarii:

Radu spunea...

Buna seara , Alina !
Eu as propune sa fiti voi sexul tare , fara burta si rimelat ! Eu am incredere deplina . Pana obositi ! Pe urma , schimbam rolurile!

complicatii simple spunea...

Buna seara, Radu!
Eu nu vreau sa iau painea de la gura nimanui. E bine asa cum e. Imi place sa fac parte din categoria sexului slab...care il conduce pe cel tare. :) Si nu am obosit, pana acum.
Si apoi noi....avem atat de multe roluri de jucat!

Multam de vizita si te mai asteptam pe la noi!

corina spunea...

Chestia cu burta...e relativă...şi de altfel a făcut subiectul atâtor bancuri...mai bune sau mai puţin bune...asta mă duce cu gândul la superficialitate lumii...şi la mândria cu care unii îşi etalează fizicul lucrat. Noi ştim bine că unii sunt chiar simpatici, deşi au ceva mai mult în faţă decât e necesar, dar diferenţa dintre sexul „slab” şi cel „tare” ţine de mentalitate şi prejudecăţi, după părerea mea. Nu încurajez ideea că nu e important aspectul fizic, dar după o vârstă, toţi avem de retuşat câte ceva. Şi? De ce nu aş mai putea avea parte de admiraţie, dragoste, satisfacţie doar pentru că...am ceva în plus. Sper să îmi păstrey sex appeal-ul...şi să rămân la fel pe interior, sau măcar să fiu tot eu pentru cei care m-au cunoscut în diferite ipostaze...(fără complexe şi ipocrizie),iar referitor la putere, noi, femeile depăşim cu stoicism multe dureri ale vieţii, în timp ce bărbaţii tremură la o injecţie...dar asta nu-i face mai puţin indispensabili în viaţa noastră când simţim nevoia să fim protejate înainte sau după 30 de ani.

Alice spunea...

Cred ca tine de manipulare, de genul hai sa prostim poporul cu televizorul...e un aspect. Punct. Ochii pot fi sclipitori ca stelele, parul lung si matasos ca matasea de la porumb. Dar atunci, la 30 de ani, cunosti, stii mai mult, si ca femeie si ca barbat, nu se poate oricat de putin te ajuta creierul sa nu poti eticheta situatia in care esti gasind o solutie optima pentru tine.
Si daca suntem "sexul slab" ce? Mereu femeile profita de lucrul asta chiar daca exista alta rezolvare, dar de ce sa nu alegi calea mai usoara? E mai bine sa te complici doar sa dovedesti cuiva, eventual tie ca poti? Pot, dar stiu eu ca e mai bine sa trag sforile. E mai simplu.