duminică, 9 octombrie 2011

Al 6-lea Simt

Pentru a cuceri imposibilul este necesar sa cuceresti posibilul.
Ai incercat vreodata sa te joci in toate dimensiunile pe care mintea ta iti permite sa le stapanesti? Nu mi spune ca singura dimensiune pe care o vezi e cea paralela si perpendiculara privirii tale.
Si nu vorbesc de imaginatia pe care ai sa tinzi sa mi-o incadrezi la cazuri clinice.
Ai sa-mi spui ca singura realitate in care crezi e cea pe care o atingi, o vezi, o auzi, o mirosi, o gusti.
Ceea ce eu percep ca fiind corpul meu, sau lumea inconjuratoare este rezultat al senzatiilor primite prin cele cinci simturi.

Asadar,nimic din ceea ce vad, nu exista DE LA SINE, ci doar ca si rezultat al perceptiilor simturilor mele.

Daca am incerca sa dezvoltam toate simturile noastre, am descoperi un simt nou.Al saselea simt. Sufletul. Am avea o vedere proaspata si noua asupra dimensiunilor in care ne putem desfasura viata pe Pamant.
Cati din noi percep SUFLETUL ca si un simt? Dar realitatea, cea despre care credem ca o vedem cu cele cinci simturi ale noastre, oare nu e altfel daca e simtita cu SUFLETUL?
De fapt am inceput sa ma joc, incercand sa traiesc in alte dimensiuni, decat cea in care suntem impreuna. Apoi am incercat sa te fac sa vezi si tu,ca e posibil, ca nu e o nebunie de-a mea, sau vreo descoperire fantastica. Realitatea mea nu e obligatoriu cea eronata. Se zice ca de obicei minoritatea are dreptate...dar majoritatea invinge. Eu nu ma lupt. Nu ma mai lupt nici cu tine, dar ce e mai important nu ma mai lupt nici cu mine. Eu doar am incetat sa mai traiesc pe Taramul Plat. La mine e sferic si sunt din ce in ce mai curioasa, ce se afla pe partea cealalta. Acum mi se pare banal si caraghios, faptul ca incercam sa inteleg cele mai stupide lucruri. Cautam gustul perfect, culoarea care sa mi bucure vazul, cautam fericirea. Fericirea e o chestiune de perceptie. La fel ca Binele si Raul. Fiecare o percepem diferit. Incerc sa gasesc ADEVARUL. LUMINA.
Si pentru asta am nevoie de SUFLET.
Ce este SUFLETUL?

Niciun comentariu: