sâmbătă, 1 octombrie 2011

Mica mea colectie


Colectionez zile. Gesturi si priviri. Colectionez cate un zambet, chiar daca nu imi este adresat... Imi place sa am siruri de locuri in care sa respir si sa visez. Am rafturi de povesti si albume cu amintiri. Pe langa toate astea, undeva, se gasesc si acele posibilitati pe care nu le-am trait. Mai am un caiet plin de cuvinte pe care nu le-am rostit niciodata si un alt caiet in care am scris oamenii carora nu le-am spus nimic, nici macar atunci cand ar fi trebuit. Colectionez flori frumoase si picuri de ploaie. Am putine idei... insa uneori le imprumut pe ale altora. Duminicile imi place sa vanez nori, niciodata nu ii prind. Totusi, imi place sa am numai ce e frumos. Asa ca am inceput de ceva timp sa caut momente faine. Nu se gasesc atat de usor, insa atunci cand apar la vreo licitatie.... Candva am avut, in aceasta mica colectie, am avut sentimentul ca sunt fericita. Cu toate astea, imi scapa ceva. Lipseste un lucru foarte important din colectie.

Uneori am impresia ca lipsesc chiar eu.

Niciun comentariu: