luni, 24 octombrie 2011

Remember sunshine!

Spre tine alerg, cand am nevoie de raspunsuri, cand vreau sa-mi linistesti gandurile tulburi, sa-mi spui cu asa usurinta ca lucrurile sunt simple si firesti si ca rasaritul exista in fiecare zi.
Desi nu ma pricep sa folosesc prea bine culorile pentru a-ti oferi cele mai frumoase tablouri ale sufletului meu, nu am intotdeauna ganduri si sentimente inalte, asa, ca ale tale, pe care sa le transform in cele mai alese gesturi....
Scuza-ma daca par ca uit de tine sau daca nu-ti respect libertatea asa cum iti doresti,sunt foarte des mult prea egoista.
Iarta-ma, inca nu am ajuns la capatul invataturilor din care sa culeg mai multa intelegere de sine, ca ma pierd uneori in drumul spre mine.
Si totusi, iti multumesc ca ai rabdare cu mine, ca ma asculti si ma ajuti sa ma inteleg, ca nu renunti la mine, chiar daca....
O sa invat sa traiesc mai mult frumusetea lucrurilor simple, sa te zbor mai des spre portocaliu, sa-mi fiu asa cum imi doresc si sa-ti arat mai bine ca, pentru tine, chiar as prinde in palme o stea arzatoare, doar sa te simti fericita.

Niciun comentariu: