vineri, 13 aprilie 2012

Ruga de dimineata


Oamenii inca mai cred in divinitate. Si n'au de ales, pentru ca este singura zona de unde isi pot lua speranta,de unde pot lua combustibil ca speranta sa nu moara.
In tara unde se pot face bani multi, in tara unde platesti 40% din castigul tau statului, in tara unde se munceste 6 zile din 7 si cate 12 ore pe zi, in tara asta ai nevoie de speranta ca de apa.punct.
Ii vad cu cartile lor mici, acatiste, mici rugaciuni de inceperea serviciului, de luminarea mintii, de sanatate. Dar nu se roaga ptr ce scrie in titlu, le citesc cuviinciosi si in sufletul lor, ruga fierbinte e , da doamne sa ma placa seful in continuare, da doamne sa pot sa'mi pastrez slujba sau sa'mi mareasca salariul.
Si se vede atat de clar pe fata lor ruga adevarata si sincera incat nu stii daca trebuie sa te apuci si tu. Ptr ca la un moment dat ei au avut lucrurile pe care le'au cerut sau macar o parte din ele, au trecut peste un hop la munca atunci s'au facut concedieri, au avut un bonus in luna aceea cu multe facturi de platit.
Si eu ascult "Suicide and Redemption" si ma ma intreb ce dracului imi lipseste sa reusesc, sa am succes. Poate fatarnicia, sau poate credinta.
Cert e ca speranta mea nu e alimentata atat cat sa fac plinul, si trag cu ochiul in cartile lor, ascultand in continuare "the day that never comes".

Niciun comentariu: