vineri, 13 aprilie 2012

Da...!


K.I.S.S - Keep it short and simple!
Asta m`au invatat prima data dupa ce mi`au zis englezii in sfarsit "Da" in tara lor, cand am simtit ca voi putea reusi sa fac un pas inainte. Mi s`a spus intr`una cand de minunata sunt, desteapta, cum o sa reusesc eu si o sa fac bani multi, coplesita de atentia managerului de parca as fi fost un om cheie in biroul lui. Si am raspuns si eu cu "Da!" pentru ca TOATA lumea avea incredere in mine!
A inceput scoala si incercau sa ma faca sa aplic aceleasi reguli ca si ei, omului de clasa de mijlocie trebuie sa i se spuna ce sa faca. Scurt.
"Deschide usa, te rog! Multumesc!" - Usa se deschide
"Vecinii dumneavoastra sunt minunati, si foarte saritori. sunt SIGUR ca va alaturati si dumneavoastra. Care e numele dvs sa completam formularul?" - Si iti dau numele.
Noi nu "trying" , noi "getting". noi nu incercam sa vindem, nou gandim deja ca am facut 10 vanzari, noi nu ne gandim ca 100 de oameni spun nu, noi ne gandim ca 1 a spus "DA!"
Si functioneaza sistemul, si se fac o groaza de bani, bineinteles nu eu, eu sunt jos, pe aceeasi treapta cu oamenii carora le spun ce sa faca, sa faca si ei parte din comunitate, ptr ca ei vor asta instinctiv, dar sunt cei de sus, care hipnotizeaza oamenii mici sa faca bani, bani multi pentru ei.
Cat de tare?
Bai e superb! Crede`ma!
Da` io am plecat! Ca oamenii stiu ce sa faca, si eu nu vreau sa privez pe nimeni de libertatea asta.
Deci da! Se poate fratica! si din da`ul asta am invatat multe si vor fi alte da`uri care ma vor invata si mai multe. Pentru ca eu sunt Clever!

Niciun comentariu: