sâmbătă, 24 septembrie 2011

Fara titlu

Oameni. Caractere. Subiecte. Dezechilibru. Tristeti. Prietenii. Superficialitate. Revolta. Inadaptare. Nemultumire. Somn. IUBIRE.
Sunt atat de multe ganduri amestecate in mintea mea.
Primul meu gand de azi mi-a fost ca "mi-e somn", ca as vrea sa dorm mult, ca motivul pentru care ma dau jos din pat nu e suficient de puternic pentru a-mi aduce zambetul pe buze.
Al doilea cuvant ce mi-a rasarit din mintea adormita, a fost "lene". Si m-am conformat.
M-am lasat adancita in lenea mea somnolenta in bratele confortabilului scaun de la birou, am inchis usa si am sperat ca in cele patru ore de program, sa nu o deschida nimeni.
Dar s-a deschis. Si au intrat pe rand: Oameni, Caractere, Subiecte, Dezechilibre, Tristeti, Superficialitati, Grandomanii, Mitomanii, Inadaptari. Si vai, multe dintre ele au intrat impreuna cu un singur om.
Si brusc in mintea mea s-a creat un tsunami. I-am urat pe fiecare in parte. M-am simtit neindreptatita sa coexist alaturi de ei.
Si Lenea mea adormita s-a preschimbat in Revolta, in lehamite. Se apuca gandul meu sa se certe cu toata lumea, sa-i injure pe rand, pe prefecuti, pe grandomani, pe mincinosi, pe fandosite, pe prosti, pe inculti, pe parveniti si...sa-i ia dracu pe toti.
Cele patru ore de lene si ce-o mai fi fost, s-au incheiat.
Acasa. Intr-un colt sta linistit, clopotelul meu.
Am dat drumul la muzica si pentru cateva clipe mi-am alungat toate cuvitele ce-mi rasunau de dimineata in cap.
S-a facut liniste. Mi-am amintit cat de trista sunt eu fara revolta. Mi-am amintit de unde am plecat si unde am ajuns. Cat de trist e sa-ti amintesti.
Cate trebuie sa suporti pentru a nu fi singur si trist.
Pe ordinea de zi...vad eu care va fi ziua aia...va fi trezirea. Antilenea, antisomnul, si atatea ANTI am de scos din viata mea.
Acum stiu ca tristetea nu e cea mai grea pedeapsa.
Si totusi gandul cel mai placut este acela pe care il am pentru tine, Iubire!
Bye!
Ia de-aici un picut de Mozart si trezeste-te! S-ar putea sa nu fie placut, dar s-ar putea sa fie cel mai destept lucru pe care l-ai facut! Bye!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2 comentarii:

Alexjohn76 spunea...

De ce va e atat de greu sa va descarcati toate gandurile intr-un cerc mai restrans ce-i drept dar fata-n fata exact cum mi-ar fi placut mie sa fie serile de sambata. Sa nu lipseasca bautura acea substanta care-mi deschide mintea si gura (si asta sunt sigur ca nu mi se intampla numai mie) si sa fie atmosfera aia ....una pe care de mult nu am mai intalnit-o....
Bine.....mai ramane sa avem parole de intrat in casa:))
Dar asta e... Oricum suntem cam departe unii de altii si e bine si asa. Dar nu stiu cum sa fac rost de bani sa ma imbat si sa dau drumul la tot ce-mi trece prin cap. Asa ca va urez succes la toti de aici si bafta multa

Alice spunea...

si daca nu mai e somn, lene, singuratate, tristete...nu mai sunt oameni si caractere...cu ce ramanem? ce facem singuri? singuri, punct.
Daca as putea trai singura, am spus mereu ca as face-o, da...de ce nu? dar cum sa renunt eu acum la caracterele bune din viata mea? la frumusetea aia din tine pe care doar eu am vazut-o? cum sa fac asta? as fi mai singura decat adam la inceputuri...nu pot sa uit sa-mi fie somn cum nu pot sa uit ca o cafea cu tine e tot ce-mi doresc in multe momente...una duce la cealalta, oamenii m-au dus la tine, tristetea m-a dus la alegeri. cauza si efect.