vineri, 23 septembrie 2011

Tu

      Ploua,si stropii imi inunda sufletul cu amintirea ta.Esti atat de departe,dar totusi atat de aproape....E tarziu,fac un dus si ma schimb in pijamale,cele care inca miros a "tu"si ma imbat cu parfumul lor. Mi se face sete si merg spre frigider.Pe masuta de la telefon,constat ca florile ce mi le-ai daruit atunci sunt inca vii.Ma opresc,le simt mireasma si ma cufund in trairile acelei nopti.De-ai fi aici,"imi zic"...dar stiu ca asa ceva nu e posibil.Cum pot sa-l fac pe suflet sa-nteleaga,ca ai plecat ca sa ne fie "bine".....sa depasim acel  financiar obstacol ce sta in calea fericirii  noastre?
          Ajung in pat, si ma intreb de ce am fost plecata?...S-a asternut tacerea,pe semne ca si ploaia s-a oprit.Incerc s-adorm cu perna ta in brate,iar gandul tot spre tine ma conduce.Si ma intorc pe-o parte si pe alta,si numar oi ,si tot n-adorm,si-atunci imi zic ca trebuie,macar sa te aud,doua secunde.Si suna telefonul.....ma-ndrept spre el,raspund,si mi se taie rasuflarea.Realizez ca esti ,ca esti chiar tu.......si-mi spui ca te gandeai la mine,ca ma doresti acum.acolo.unde sunt eu si esti si tu.....Si m-am apropiat de tine,am inceput cu o mangaiere,cu un sarut .......
  O lumina puternica ma trezeste  ...e soarele care a rasarit,e deja dimineata?Deschid pentr-o secunda ochii,vad ca e zi,ii inchid la loc......cu mana stanga te tot caut......doar telefonul il gasesc......
         Cat de departe ....si totusi cat de-aproape esti.....

Un comentariu:

Alice spunea...

si vrei atat de mult cand e departe, vrei sosete aruncate, vrei telefoane in mijlocul noptii sa strigi la el ca a intarziat cu painea, sa astepti prea mult in usa baii ca nu mai termina dusul ala...vrei tot...chiar si raul...si cand e, nu`l mai vreau nici pe el macar, imi spun , of de ce te`am vrut inapoi? la dracu cu tine si cu mine si cu inima asta ca nu ma pot lepada de tine. vrei si nu vrei, am dar nu`i bun, nu e dar vreau inapoi...si totusi plang mai mereu noaptea