joi, 29 septembrie 2011

Mesaj pentru femei

Mesaj pentru femei

Femeile si barbatii au fost plamaditi din aluat diferit....nu mai departe de Adam si Eva, ca inca e o dilema: cine pe cine a ademenit, cine a pacalit si cine a fost victima...Pentru a convietui in armonie pe lume, Dumnezeu “a tras sforile” si a combinat un cuplu, apoi ei s-au contopit si....am ajuns noi astazi, cei care ne intrebam daca este echitate pe lume...Adica, daca asa e lumea facuta sa ne cuplam firesc cate doi...logic ar fi sa fim compatibili...Ce inteleg eu din asta este ca ar trebui ca cei doi parteneri sa aiba scopuri comune, sa isi doreasca in mare parte aceleasi lucruri, sa se daruiasca total, sa se deschida unul pentru celalalt, sa isi impartaseasca sentimentele, sa traga in aceeasi directie.

La inceput e frumos....iubirea iti da aripi, vezi doar calitatile celuilalt, ii treci cu vederea micile defecte, ii amplifici si ii proiectezi de fapt imaginea care tinde spre perfectiune....si intr-o zi te trezesti ca nu e totul asa cum iti imaginai....nu-ti mai convine ca doarme pe stanga, nu-ti place cum isi asorteaza camasa, te enervezi ca uitat sa se spele pe dinti, ora la care vine acasa nu este potrivita, parca sforaie prea tare si tu vrei sa dormi, te deranjeaza ca a uitat cati ani aveti de cand va cunoasteti...a uitat sa-ti mai spuna ca te iubeste, ....si te intrebi la ce se mai rezuma relatia voastra. Si intr-un moment de luciditate sau de nebunie, te gandesti ca ai luat-o razna, ca ai deja copii, ca maine trebuie sa ajungi devreme la serviciu, ca trebuie sa faci mancare, sa speli, sa pregatesti cina, ...clar ai innebunit, tu ai timp de prostii, de reprosuri ca nu ti-a spus dulcegarii? Mai bine te grabesti ca e tarziu si vine acasa si nu e totul gata, si...daca mai vrea sa te comporti ca o adevarata sotie...pasionala, fierbinte si dispusa?...vai, nu mai ai timp pentru toate...du-te repede si culca copiii..si ei adorm ascultand povestile tale, si tu atipesti...dar, ai uitat cheia in usa. Daca vine acasa si suna, trezeste toata casa...descui, iti aprinzi o tigara si iar astepti...Bine ca a intarziat, mai ai timp sa te gandesti la...Oare la ce te gandeai?! A...da....Cine esti tu?

Mereu ti-ai dorit sa devii din copila sfioasa, visatoare, o femeie implinita....ti-ai propus sa fii asa cum se presupune ca e “femeia ideala”: gospodina acasa, doamna in societate si curva in pat...sa recapitulam:

1. Casa ta e in ordine, ai sters praful, ai calcat, mancarea abureste, lenjeria de pat e apretata (cam scortoasa, dar asa trebuie, ti-a zis tie mama),...florile udate si aragazul impecabil...Eiii....asa da....

2.La ultima petrecere unde ati fost, toti prietenii il invidiau: tinuta ireprosabila, sotie eleganta, zambet discret, realizare profesionala, copii frumosi si destepti, sotia il idolatriza, il sorbea din priviri si ignora orice alt mascul din jur....Eiiii...asa da....

3. In dormitor...ai uitat sa aprinzi lumanari, ai uitat sa-ti pui desuurile din dantela, intai deschizi televizorul si apoi il intrebi cam moale “chiar ai chef?” si cand el te intreaba mirat din priviri daca nu ti-e clar cat e de pregatit pentru tine, tu iti amintesti ca nu ai verificat robinetul la bucatarie...(de fapt o scalzi), poate-i trece azi, ca esti obosita....si el se enerveaza, iti reproseaza ca ai pe altul, tu, docila, ii demonstrezi ca nu-i asa, ba mai si mimezi ca esti topita dupa el...si spui gutural....a...o...e....ce bine...si el satisfacut ca esti acolo la momentul potrivit, zice...eiiii....asa da....

??? Doamnelor, ASA NU!!!

Am plecat de la ce a vrut Dumnezeu pentru armonie pe lume....daca va regasiti in ce-am scris, revizuiti-va atitudinea si viata....ca e scurta si e numai una....ce am spus e pura teorie din punctul meu de vedere....practica ma salveaza uneori...poate va ajut cu un sfat prietenesc: VIATA IN DOI TREBUIE SA FIE ALTFEL.

Recapitulam din nou:

1.Casa e asa cum e...azi ordonata, maine...nematurata....oricum sunteti bineveniti, prieteni la mine, cu o conditie: nu va uitati daca am praf sub covoare sau daca am strans patul (scuze...a ramas asa de-aseara cand...eu si iubitul meu...sotul meu...ne-am facut de cap, ce noapte, tu, ca la inceput...mi-e si jena sa-ti spun...dar....lasa ca intelegi tu, doar esti femeie....(rosind), nu ne mai saturam unul de altul...parca am innebunit, daca se trezeau copiii, iti dai seama...)....ASA DA!

2.La petrecere, a fost super, am ajuns cam tarziu, ca nu ma puteam incheia la rochie si l-am rugat pe el, dar, stii cum e....a fost suficient sa ma aplec dupa cercel, ca...deja iubitul meu, sotul meu anula comanda la taxi...a fost super, cam pe fuga, parca eram doi indragostiti disperati, flamanzi, emotionati sa nu fim prinsi....dar....am ajuns pana la urma, cam tarziu la petrecere si nu suferea nimeni ca am intarziat, desi toti zambeau cu subinteles cand au vazut ca am parul in dezordine, obrajii imbujorati, privirea fericita si incerc sa ascund dantela din buzunarul lui, ramasa ca un semn sfidator pe dinafara...cum naiba puteam pacali pe cineva ca si-a asortat camasa mov cu un colt de batista rosu....Apoi, complice, ne-am facut cu ochiul si pentru a scapa de oarecare stanjeneala am dansat, dar cam prea lipiti, lasciv, rememorand momentele de placere totala, si anticipand altele....mai bine ne scuzam elegant ca suntem obositi si plecam acasa...la cuibusorul nostru de nebunii...abia astept. Urc treptele provocator si stiu ca ma doresti si ma vrei de cum intram in hol...dar eu sunt la fel de nerabdatoare ca tine sa te intampin, sa ma agat de tine cu disperarea acumulata de atata dorinta....Esti zeul meu si nu ai darmat niciodata mitul despre altarul iubirii noastre...sau poate, uneori, nu ai stiut sa-mi arati tot ce simti, dar acum nu conteaza, esti al meu, sunt a ta, si este singura realitate, este clipa noastra....Dupa cateva minute...rasufland greu, spunem la unison...ca de fiecare data: ASA DA!

3. In pat...de ce in pat numaidecat?!...oricum nu conteaza atata vreme cat suntem impreuna...de ce sa stingem lumina? Nu am motive sa ma ascund de tine...ma simt confortabil cand ma privesti admirativ, cand stiu ca nu te deranjeaza un rid sau un kilogram in plus (am conceput impreuna copii si i-am purtat in pantece si tot frumoasa eram pentru tine, desi ma rostogoleam, iti amintesti? ), imi dezmierzi chipul si razi impreuna cu mine, si vad in ochii tai ca eu sunt totul, ca nu exista nimic pe lume in afara de noi si simt inca fiorul pasiunii pe care doar tu il destepti in mine, si ma bucur ca simt inca o dragoste nebuna pentru tine, si ma bucur ca nu am uitat sa fiu indragostita...si cand toata fiinta mea te intreaba daca ma vrei si azi ca si ieri...tu spui: Asa Da!

Nu se rezuma totul in viata la sex, dar nici la altceva...important este sa iti gasesti jumatatea, acel partener cu care iti doresti sa petreci o viata alaturi, care sa te faca sa zambesti in momentele grele, (inevitabile, de altfel), care sa nu te dezamageasca, care sa te iubeasca neconditionat, care sa te determine sa il iubesti pentru ceea ce este, care sa te faca sa plangi si sa razi in acelasi timp, care atunci cand e departe sa te faca sa-l doresti in preajma ta, care sa iti fie indispensabil pentru a trai...

Eiii....doamnelor si domnilor, nu ma invidiati, incercati sa aveti o atitudine corespunzatoare gandurilor dumneavoastra! Mie acum mi-e foarte dor de sotul meu...si el stie asta...

Un comentariu:

Alice spunea...

asa e inceputul meu...as putea incepe sa ma intreb nervos, asa voi spune si eu ca si tine peste cativa ani? oare cum sa pastrez? daca se va schimba si din partea a doua cu "Asa Da!" fericit, ajuns in partea intai cu "Asa Da!" ironic?
si ma intorc iar, si daca va fi asa, si ce? pot oricand sa plec nu?