marți, 27 septembrie 2011

(MISO)GIN TONIC

"- Baiete, inca un gin tonic!!!"
"-Imediat domnu'!" raspunde pe un ton voios chelnerul si zambetul lui idioto-servil imi intoarce stomacul pe dos facandu-ma sa-mi doresc sa-l iau la palme. E zambetul acela complice de parca am fi facut o ghidusie impreuna si acum intelege foarte bine motivul pentru care am baut peste 2 sticle de gin. Bag mana in foc ca asta ar vinde-o si pe masa. "te-ai futut de m-ai facut/ e randul meu sa te fut!".... Intotdeauna mi-a facut scarba genul asta de oameni. Dar nici un barbat nu ar putea ajunge atat de jos pe scara ierarhica ca tine FEMEIE.
Tu, atat de inselatoare, atat de ipocrita, mereu spunand cu totul si cu totul altceva decat ceea ce gandesti. Dar oare gandesti? este posibil ca o persoana atat de ... de ...atat de dotata pentru viata sexuala sa fie dotata si cu ratiune? Posibil. Imi amintesc ce buna esti. Imi vin in minte sanii tai atat de frumosi, nici prea mari ,nici prea mici, fesele tale atat de rotunde si ferme, coapsele tale lungi... si oftez. Daca ai fi aici ti-as rupe hainele si te-as arunca pe masa. M-as adapa din tine ca din izvorul tineretii si apoi te-as fute. Si inca ce te-as fute. Salbatic, sa te fac sa-mi ceri indurare.... Ti-as rupe tot ce e gaura: pizda, cur, gura. Toata ura sa o bag prin pula in tine. Si apoi ti-as stropi trupul sculptat, cred, de insusi Brancusi. cu acea ploaie calda de vara din care a fost zamislit copilul nostru.
Ma ridic clatinandu-ma de la masa si ma indrept spre iesire simtind in spate cum ma arde zambetul ironic al chelnerului. Intorc capul brusc si vad ca am dreptate. Ii spun pe un ton linistit, fara inflexiuni : "Sa ti-o trag la muie bai cacatule" si parasesc barul sub privirea stupefiata a "cacatului" pe cat de demn imi permite cisterna de gin bauta.
Ajung imediat in scara blocului si bineinteles si in liftul in care am facut dragoste pentru prima data cu tine ca, deh, mi se umflasera coaiele si nu mai aveam rabdare pana in casa. Acelasi lift in care te-a prins Profiroaia de la 3 cum i-o sugeai tipului de la RDS. Fir-ar ea a dracului de baba si mui-o-ar dracu pe vesnicie in cazanul cu smoala ca nu a putut sa-si tina nenorocita gura. A trebuit ea sa insire la tot blocul si bineinteles ca a ajuns si la urechile mele. Si acum multumesc lui Dumnezeu ca s-a bagat Raducu intre noi strigand "tati, sa nu dai in mami". Cine stie ce as fi fost in stare daca nu era el. Uneori iti dau dreptate. Cine pula mea m-a pus sa ma fac marinar baga-mi-as pula in capul meu de fraier? Puteam sa ma fac vames ca doar nasu' e mare si tare pe acolo. Dar eu nu si nu, Batman, Batman... Orbecai in fata usii si incerc sa gasesc gaura cheii. Futu-i in gura pe tiganii de la 8 ca iar au furat becul. La dracu, nu mai iau becuri sa le pun pe casa scarii si in nici un caz economice.
Intru in casa si te aud vorbind la telefon. Cat pula mea poate o femeie sa vorbeasca la telefon? Nu stiu de altele dar stiu ca tu vorbesti toata ziua. Si nu ai doar un telefon, ai patru. "pai trebuie mai iubi ca Mariana are Cosmote, Iulia are Orange, Florina are Vodafone si mama are Digi" mi-ai explicat tu joviala de ce o singura pizda are nevoie de 4 telefoane. Habar nu am cine pula mea e Iulia, Mariana sau Florina. Trupa ta de soc care te insoteste prin toate cluburile ce le frecventezi cand sunt eu plecat. "pai ce vrei mai iubi, daca esti plecat cre'ca nu o sa ma duc la manastire". O stiu doar pe mata. Alta curva cu idei inaltatoare "pai ce mai Misule, ca doar nu am facut asa mandrete de fata ca sa lucreze 3 schimburi. Am facut-o sa fie nevasta de rege. Nici nu stiu ce a vazut fata mea, bobocul meu de trandafir, la unul ca tine". Pastele mamii voastre de curve ca sunteti toate la fel. Imi mai fac un gin tonic si te aud iar vorbind la telefon. Beau din paharul rece ca gheata si rad de unul singur realizand ca e doar umbra unei amintiri. Ai plecat in clipa in care ti-am taiat toate subventiile si te-am trimis sa-ti cauti un job. Pai ce pula mea frate nu erai tu aia care spuneai "eu, Misule, am o facultate si pot oricand sa-mi gasesc un job bun. Tu ce ai? Esti un prapadit de marinar!!!" Si ai plecat, catea ce esti, si ai luat si X5-ul luat de prapaditul asta de marinar de ziua ta si ce ma doare cel mai mult l-ai luat pe Raducu. Futu-ti mortii tai femeie, cine o sa-i mai plateasca bona sa stea cu el cand tu nu il vedeai mai mult de juma de ora pe zi cand eram eu plecat? Probabil arabetele la al carui brat te-am vazut deunazi... TE URASC si totusi mi-e atat de dor de tine.
Cum poate o femeie sa fie atat de josnica, atat de cruda, atat de ... atat de.... FEMEIE
Sunteti toate o apa si-un pamant. Atat de perfecte in imperfectiunea voastra si totusi atat de iubite!
-Baieteeeee, inca un gin tonic!!! si incep sa rad tamp aducandu-mi aminte ca-s acasa

3 comentarii:

complicatii simple spunea...

Ma urasti atat de mult acum, poate la fel de tare cum m-ai iubit.
Te faci ca uiti ce mandru ma etalai prietenilor tai(marinari) si cum te laudai tu in dreapta si-n stanga ca ti-ai luat gagica buna, desteapta(deh, licentiata in drept).
Uiti( sau te faci ca uiti), ca mi-am dorit sa ma angajez jurist la firma aia de termopane a amicului tau, si nu m-ai lasat ca ai zis ca femeia ta e o printesa si nu trebuie sa munceasca, ca e sub demnitatea ta( ca-ti pasa mai mult de a ta, decat de-a mea).
Uiti ca mi-ai dat afara croitoreasa pe care o aveam de 4 ani( si care-mi facea ce dorea sufletul meu) hotarand ca nevasta ta se va imbraca numai in toale de firma, ca atat ai, o femeie si un soare!
Uiti dragul meu, cat timp m-ai lasat singura, si nu te-ai gandit ca nu aveam nevoie decat de tine sau macar de demnitatea mea.
Si ce-ai vrea Misule? Ce vrei tu acum? Ca-mi place sau nu viata asta pe care tu mi-ai impus-o, m-am invata cu ea,Raducu s-a invatat u ea. Nu te-ai gandit ca daca-mi oferi mult, s-ar putea sa vreau si mai mult?
Cine esti tu acum? Un biet si simplu marinar. Said imi da mai mult decat ai putea tu sa-mi dai vreodata.
Si ce daca trebuie sa-i suport atingerile scarboase si saruturile libidinoase? Si ce? Pastrez in minte ochii lui Raducu si pot suporta orice.
Chiar ieri am primit un mail de la el. Imi zice ca e bine, ca e fericit si sa-i trimit niste bani ca X5-ul e ramolit si e musai sa-si schimbe masina. Mi-a zis ca afost la tine si ca i-ai dat doar 5 milioane ca atat aveai.
Pai vezi mai Misule? Ce dracu' viata ne ofereai tu noua de ramaneam langa tine. Bineinteles ca Said s-a conformat si i-a trimis azi dimineata banii baiatului.
Aici imi inchei scrisoarea mea catre tine.
Misule, nu mai bea!
Ginul nu ma aduce inapoi.

Alice spunea...

nu te mai vrea inapoi...il suge una sa`l aduca pe culmi, prietenii sunt acolo sprijindu-l si ridicandu-i moralul cu vorbe ca "Prieteneeeee, meriti mai mult." , "nu esti primul sau ultimul care o ia de la capat", "in cateva luni vei uita si ca a fost a ta".
Si uita, si nu te vrea inapoi. N-are ce sa mai faca cu una ca tine, pentru ca unul ca el, stie, in sinea lui, ca poate mai mult

Lory spunea...

HHHHHmmm...asta nu mi-a placut,s-au poate nu gandesc asa profund sa pot citi printre randuri.Suna ca o stire din Can-Can,cuvintele ma zgarie.Totul prea brut....