vineri, 23 septembrie 2011

Nimic-uri


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Suna telefonul in miez de noapte.
Esti tu care simti nevoia sa ma informezi cat de dor iti este de mine. Ma prefac flatata si te ascult cum imi respiri emotionat spunandu-mi dulcegarii.
Nu ma gandesc nici o clipa daca sa te cred sau nu. Ai avea tu motivele tale care ti-au indreptat mana spre telefon. Apreciez sinceritatea ta si curajul de a-mi impartasi aceste intime trairi.
Poate tu chiar crezi in ce spui, si dupa cum spuneam e posibil sa fie adevarat. Dar nu ma misca. Raman imuna si nu pentru ca as fi insensibila ci pentru ca stiu ca daca nu vei primi raspunsul asteptat, maine nu ti va mai fi atat de dor de mine.
Unde incepe si unde se termina iubirea? Intre Da si Nu? Se afla intre aprobare si refuz?
Ploua. Ma uit cum se scurg siroiaiele de apa pe fereastra. Stiu ca ar trebui sa vad ceva, ca ar trebui sa simt emotia picaturilor( ca parca asa simteam odata), imi impun sa ma emotioneze sunetul sacadat al picaturilor in baltoace. Imi impun sa gust mirosul ploii...sa simt iubirea de EA.
Dar nu simt nimic. Pentru ca stiu ca maine se va opri si voi ramane cu simtamintele mele...si ce dracu voi face cu ele?
Asa ca ma asez pe perna mea moale si privesc cu indiferenta spre televizor, ignorand ploaia si convorbirea avuta cu tine in urma cu cinci minute. Nu-mi sunteti de nici un folos. Nici tu nici ploaia

Un comentariu:

Alice spunea...

nu cred ca se termina, ori se transforma ca totul in natura, devine prieten, confident sau se stinge. cum erau artificiile alea pe care imi dadea voie mama sa le aprind de craciun, se aprindeau o flama sclipitoare, ardea cateva zeci de secunde si apoi se stingea cu un miros urat lasat de fum.inceputul e bun, sfarsitul tragic...nu e intre da si nu, e intai DA apoi NU. da devine nu mai vreau, nu mai pot, nu mai are rost sa incerc, am facut prea multe.