joi, 22 septembrie 2011

Pic,pic

Merg usor in noaptea de catran cautandu-mi camarazii, rugandu-ma lui Dumnezeu ca macar unul sa mai fie in viata. A naibii ambuscada. Ne-au luat ca din oala. Merg taras de la un trup la altul sperand ca poate mai gasesc viata intr-unul din ele. Speranta inutila. Aud comenzi latrate in araba si inghet. S-ar parea ca si ei cauta acelasi lucru: supravietuitori. Dar, spre deosebire de mine, ei o fac doar ca sa se asigure ca nu vor mai apuca o alta zi. Trag trupul lipsit de viata al unui camarad peste mine sperand ca poate renunta. Dar curand imi dau seama ca nu o vor face. Ajung langa mine si rafala AK-ului le acompaniaza rasetele pline de cruzime. Imi pierd cunostinta. Nu stiu cat timp a trecut. Animalele mi-au perforat plamanii. Nu am crezut ca poate sa doara atat de tare. Incerc sa ma bandajez cum pot si ma tarai pana la un adapost ce se intrezareste aproape in lumina abia mijind a zilei ce va urma. Din cauza efortului sangele a trecut prin bandaj. Ar trebui sa stau intins dar parca doare mai tare. Asa ca ma ridic si ma sprijin de peretii adapostului si de arma. Sangele incepe sa picure prin bandaj pe podeaua adapostului si sunetul imi aminteste de trecerea timpului. Pic-pic, tic-tac..... La naiba, maine e ziua in care ar trebui sa fiu in avion in drumul spre casa, spre tine iubirea vietii mele. Zambesc la gandul ca ma vei astepta la usa numarand minutele, secundele pana cand vei putea sari in bratele mele lipindu-ti trupul fierbinte de al meu ... pic-pic .... nu cred ca am mai avea rabdare sa ajungem in dormitor.... pic-pic .... nici macar pana in living ... o vom face acolo in fata usii ... ne vom imbata fiecare cu parfumul celuilalt ... pic-pic.... si iarasi zambesc gandindu-ma cat de fericita vei fi cand vei vedea motivul principal pentru care m-am inrolat in aceasta misiune: superbul inel cu diamant.... pic-pic... ma voi aseza in genunchi sa te intreb daca vrei sa fii sotia mea ... pic-pic ... si cred ca deja stiu raspunsul si asta ma umple de fericire ... pic-pic ... ce dor mi-e de tine iubirea mea si asta doare mai mult decat ranile lasate de nenorociti cu AK-urile lor... pic-pic... ma simt atat de obosit si cred ca o sa dorm putin, numai putin iubita mea, sa visez la tine, la nunta noastra, la copiii ce o sa-i avem... pic-pic... sper cand ma trezesc sa fiu langa tine... sper ... pic .... pic...ce somn mi-e... pic


Galati, 22 septembrie 2011

Niciun comentariu: