joi, 22 septembrie 2011

NIMIC

De astazi totul s-a sfarsit

Nu te mai vreau in viata mea

Prea mult, prea mult am suferit

Si totul spre-mplinirea ta


Ma gandesc la tot ce fost

Si ma-ntreb unde s-a dus

Plec chiar acum ca n-are rost

Si-mi iau si cuvintele ce-am spus


Si-mi iau si anii inapoi

Ca prea fost-au fara rost

Razand ca am crezut in noi

Razand de cat am fost de prost


Si-ti iau si zambetele toate

Si clipele de-amor ce-am petrecut

Cand totul parca mergea ca pe roate

Si nu-nvatasem sa spun “M-A DURUT”


Si de o fi ceva sa-ti mai ramana

Ma intorc sa iau si ce ti-a mai ramas

Nu voi lasa nimic in urma

Nici o zi si nici macar un ceas!!!



Galati,22 septembrie 2011, faleza Dunarii

Un comentariu:

Alice spunea...

pentru ca nu mai meriti nici macar sa`ti amintesti de mine, nu mai meriti nici macar sa`mi amintesc numele tau obraznic si murdar care il rosteam in momentele de extaz. esti atat de urat si de prost, atat de jignitor in mintea mea ca imi vine sa vomit. nu iti spun "Pleaca!" , plec eu, e mai bine sa aleg eu nu tu, vis urat!